Stánky v novém konceptu: Více prostoru, světla a moderní design
Změnou neprocházejí jen kamenné prodejny TRAFICON, ale i stánky. Jaké jsou hlavní změny a jaké výzvy to přineslo? O tom nám poví Jiří Staněk, designér prodejen.
Jirko, jaké jsou hlavní změny stánků Traficon v duchu nového konceptu?
„Změn je opravdu hodně. Naším cílem bylo, aby zákazníci necítili rozdíl mezi návštěvou kamenné pobočky a stánku, což byla velká výzva. Přeci jen prostor stánku je značně omezený, ale myslím, že se nám to podařilo skvěle.
Největší změnou je zvětšení prostoru, aby měli franšízanti dostatek místa k pohybu v zázemí. Přidali jsme také světlíky, které do prodejny vpouštějí více denního světla. Kromě toho jsme změnili i typ podlahy – nový vzor je nejen vizuálně atraktivnější, ale také odolnější a s delší životností."
Návrh interiéru stánku
Co pro vás byla největší výzva?
„Jednoznačně omezený prostor. Nechtěli jsme dělat kompromisy a omezovat nabízený sortiment, a to se povedlo. Na prodejní plochu jsme umístili veškerý nábytek, který najdete i v našich kamenných prodejnách, takže je zde dostatek místa na celý sortiment. A jako bonus jsme do stánku dokázali začlenit i partnerský nábytek IQOS, což byla opravdu velká výzva."
Exteriér stánku
Podle fotek se změnil i vzhled stánku zvenčí. Došlo k nějakým úpravám v konstrukci?
„Ano, to je pravda. Abychom do stánku dostali vše, co jsme plánovali, bylo nutné upravit i technické a konstrukční řešení. Kromě toho jsme přizpůsobili zabezpečovací systém a samozřejmě i design. Nově jsme zvolili kombinaci přírodního dřeva a PREFA siding panelů. Upravená byla také atika, kde nyní najdete kombinované logo Traficon a IQOS."
PREFA sliding panely